Sider

søndag 21. mars 2010

Knappehullskrekk

I over to mnd har eg hatt ein nesten ferdig sparkebukse liggande, einaste som mangla er ein kant langs beina, hals og ermer. Har måtte eg plukke opp masker og i tillegg lage knappehull :-S O store skrekk. Har strikka ein del, men aldri prøvd det. Så derfor har buksa blitt liggande, men siden buksa er strikka i størrelse ein mnd og det er halvanna veke til termin fann eg i går ut at no måtte eg. Med svigermor sine gode tips i bakhovudet sattte eg i gang, og så viste det seg at det slett ikkje var så vanskelig:-) Angre litt på at eg har brukt sååå lang tid på å kvi meg, men men ...... Strikkelysten er iallefall på topp etter denne oppturen, så kanskje blir eg ferdig allerede i kveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...