Sider

torsdag 24. juni 2010

Bordkort til dåp


Er i full gang med å planlegge dåp og då måtte eg prøve meg på å scrappe vognbordkort. Har sett det ulike plasse på internett, men dei har vore litt vel avanserte til at eg orke lage 14 stk. Her er min variant, kan vere eg skal ha meir pynt på, men får sjå, ikkje bestemt meg enda. Må sjå litt kor god tid eg får også, for dette er en enkel variant, men jammen tar det no tid fordi. Skal legge ut korleis eg har gjort det en annen gang, men her er kortversjonen. Har stansa ut to store rundingar, klipt til hjul (malen var en 5 kroning), klipt til en lapp som held det sammen og er bunnen på vogna. Har pynta med perler på hjula og ei lita sløyfe oppe på vogna. Rundt alle kanta har eg sverta med Distress Ink. Alt av material er kjøpt på Scrappekjellaren, utan om Distress Inken som er kjøpt på kreativ hobby. Tenkte eg skulle legge bommull oppi, og ein liten konfekt. Lure også på om eg skal lage en liten hank, men får sjå. Litt usikker på kor eg skal skrive navna også, men har heldigvis litt tid på meg til å tenke.

1 kommentar:

  1. Hei dere. Så nydelige bordkort, du er jammen flink. Ha en fin helg, og ikke strev for mye. Gleder meg til den 11. juli. Ha en fin helg. Klem farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...