Sider

tirsdag 21. desember 2010

Julekrans

Vi fikk en julekrans, som bar litt preg av mange års bruk, eg fann difor ut at eg ville oppdattere den litt. En ser det ikkje så godt på bildet, men en del av pynten hadde falt av og det som var igjen var ganske slitt og litt utdattert. Men sjølve kransen, var perfekt. Var lite som skulle til for å fornye den. Litt pynt og limpistol, var alt som skulle til.


Før:


Etter:





No henge kransen ny og fin på døra vår og ønsker alle besøkande god jul :-)







3 kommentarer:

  1. blei veldig fin den.

    SvarSlett
  2. Heilt einig med Jeanett, den blei veldig fin.
    mamma

    SvarSlett
  3. Ja jeg også er enig, den ble riktig fin. hyggelig å bli ønsket velkommen på en så fin måte. I morgen reiser jeg til Sande, første gang jeg feirer jul der inne, og jeg gleder meg til dere kommer i romjula. Håper ikke Theo er "redd" meg. Jeg ønsker dere en riktig God Jul. Og velkommen etter til nyttårsfeiring på Sande.
    Stor juleklem fra farmor/oldemor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...