Sider

fredag 14. januar 2011

Strikka hals

Då har eg strikka enda en hals, denne gangen litt annerledes enn sist. Denne er strikka på rundpinner og er ganske lang, kan difor ta den to ganga rundt halsen. Veldig god og varm, dessverre gløymt ut kva garntype det er og lappen er sporløst forsvunne. Oppskrifta fann eg i Allers. Veldig kjapp å strikke, begynte i romjula, og innimellom har eg produsert ein del andre ting. Garnet er ganske tynt, men pinnane tjukke og då fyke det avgårde :-) Får berre oversjå mitt litt rufsete, seint på ein fredagskveld og vi prøver å slutte med nattamming utseende ;-) Blir litt lite sammanhengande søvn fortida, men vi jobbe oss mot betre tider. Min kjære prins er sta, men denne gangen har eg tenkt å vere mest sta. 9 mnd vart han i går, så no syns eg det er på tide med ei heil natt med sammenhengande søvn. Kan nesten ikkje vente :-)
Halsen når den er tvinna to ganga rundt halsen. Såå herlig, synd eg ikkje skal ha den sjølv :-( Jaja, får sjå om eg strikker ein til meg og en gang, men blir ikkje enda.
Satse på at eigaren blir fornøgd.
Så lang er halsen :-)


Nærbilde, det er to rette og to vrange heile veien rundt:-) Litt stress heilt til eg læret meg å strikke vranga på fingeren, då gikk det mykje lettare. Skal en kaste, går det ufattelig sein, og det like vi ikkje;-)



Takk for at du tittar innom min blogg, legg gjerne igjen ein kommentar, då blir eg så gla atte :-D God helg, og sov godt :-)


4 kommentarer:

  1. Den blei kjempefin Cecilie, varm og god for ei frostig sjel.

    SvarSlett
  2. så fin, så flink du er!!
    selger du disse også eller? ;) veldig glad i sånne halser, godt og varmt!
    På tide med en hel natt søvn for deg nå ja.. sov 10 timer i natt, 7 av dem sammenhengende, lykke å våkne utkvilt!

    Hilsen Kari fra babysang :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, en slik hals kan eg nok ordne, må berre sjekke om dei har slikt garn i Haugesund. Kjøpt det nemlig på ferie. 7 tima sammanhengande hørdes fantastisk ut, håpe eg og får det snart:-)

    SvarSlett
  4. Om det er mulig er jeg veldig interessert! :-)
    Du kan sjekke opp og gi meg en tilbakemelding!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...