Sider

mandag 31. januar 2011

Tur til Vangen


Eg lovde tidligare å legge ut litt bilder frå trilleturen til meg og Theo :-) Best å holde ord. Vi gikk til Vangen, ein koslig plass nord i Haugesund. Med oss hadde vi fire scoons. Eg bakte nemlig i går kveld, og flesteparten vart meget gode, men 4 stk hadde eit uhell i ovnen :-( Fulgane var heldigvis ikkje så kresne og syns dei smakte godt. Virka også så Theo syns det var stas å kikke på fulgane så vi kjem nok til å gå tilbake her. Ha ein fortsatt fin mandagskveld.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Eg syns det var ei utruleg fin samling med bilder, det må vere i Haugesund fuglane har flytta, på Sande ser eg lite til dei. Du burde vere med i fugletellinga som er no.

    SvarSlett
  2. Ja her i Haugesund er det fuglar i fleng iallefall. Likevel så trur eg at eg holde meg unna fugletelling, holde å sjå på dei. Ein ting eg lure litt på er, korleis veit dei at dei ikkje telle samme fuglen to ganga??

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...