Sider

torsdag 3. februar 2011

Heklahue (solgt)


Då var enda ei heklahue ferdig, denne gangen i svart og grå. Theo er modell atter ein gang, men syns det var litt kjedelig når hua datt ned i auga hans heile veien. Hua er til salgs for den som måtte ønske seg ei varm og god ullhue. Kunne du tenke deg ei slik hue, men i andre fargar, er det berre å gi beskjed så skal det kunne la seg ordne :-)

Håpe alle får ein fin torsdagkveld, her i huset her roen senka seg. Theo sove søtt og eg har store plana om å bruke resten av kvelden på litt handarbeid, tv og ikkje minst kikke på litt bloggar:-) Leiligheta er allerede vaska til helga, noko som gjer at det er ekstra herlig å sitte å slappe av.

Alle kommentara tas i mot med takk ;-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Eg syntest den var fin, spurte Chris om eg ville ha passa, men fekk beskjed om at eg ikkje passer grått…spurte og kas farge eg då passer men det viste han ikkje. So du får fortsette å produsere i mange farger so kansje det dukker opp ei eg vil kle :P

    SvarSlett
  2. Veldig fin hue, misunne deg med ferdig husvask, med ein grisete katt for tida veit eg kva eg må gjere i helga.

    SvarSlett
  3. Nydelig lue. Så flink du er. Klem fra Kine.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...