Sider

søndag 27. februar 2011

Hals

Endelig ferdig med en ufo. Dette skjerfet begynte eg på for leeeenge siden, faktisk har det vore ferdig lenge og, kun mangla festing av tråa :-/ Litt av grunnen til at det har blitt liggande var at eg ikkje syns det vart noko spesielt fint skjerf, men i dag kom eg på en ide :-) Kvifor ikkje sy sammen endane og lage ein hals? Som tenkt som gjort, under ser dåke halsen. Kjempe fornøgd rett og slett. Varm, god og mjuk, akkurat som ein hals skal vere.







Halsen er ca 75 cm lang og derfor lang nok til å ta to ganga rundt halsen.


Halsen er strikka med kun rettmasker.



Håpe alle har hatt ei kjempe fin helg, det har eg :-)
Legg gjerne igjen ein kommentar.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Den halsen vart kjempefin, eg likar veldig godt kvitt.

    SvarSlett
  2. Kjempefin hals du har strikket!
    Liker også veldig godt hvitt.
    Ha en fortsatt fin søndagskveld og en fin ukestart.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...