Sider

tirsdag 1. februar 2011

Vel då var premiane til dei som sende inn VM mansjetten trekt, ingen premie til meg :-( Jaja, var kjekt likevel og trøste meg med at det er en premie å vete at mansjetten kanskje går til Marit Bjørgen eller ei anna skistjerne. Heile 1700 fikk dei inn, så strikkenorge har virkelig gjort en innsats. Alle skulle bli brukt, det syns eg var kjekt, synd å ha lagt ned arbeid for at det skulle bli kasta. Så viss dei ikkje vart til medaljebuketten så skulle dei få henge på eit tre i skimuseumet.

Ellers så kjenne eg i dag at eg virkelig hadde trengt eit hobbyrom. I leiligheta vi bur er det to soverom, og ein laaaang periode har soverom to vore mitt hobbyrom/lagerrom. Hadde ein stor skrivepult der med god plass til scrappesakene mine itillegg til ei stor kiste med god plass til strikke/hekle utstyr. I staua har eg også hatt ei stor korg med garnnøster. Vel for å gjere ei lang historie kort. Vår kjære sønn måtte jo få eige soverom tilslutt, så då rauk hobbyrommet. No er scrappesakene mine pakka ned i to plastkasser. Kan fortsatt komme lett til, men ikkje det samme som å ha det tilgjengelig heile veien. Blir derfor litt mindre scrapping fortida. Velvel, så i dag, måtte eg flytte garnnøsta fra staua, fordi prinsen vår syns det var såååå spennande å leike med nøsta. Sånn ein jobb å ordne nøsta etterpå, så i dag flytta eg dei. Så eg trenge et hobbyrom NO!!!! Krysse fingrane for at drømme huset ikkje er så langt unna, vi er nemlig på jakt :-) Er berre ikkje så lett å finne.

I mellomtida så skal eg kose meg med å lage rom 2 om til barnerom, blir litt betre for kvar dag som går. Skal legge ut litt smakebiter etterkvart, så den som følger med får sjå.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hei!
    Du har satt deg på listen til Mandagstema, men jeg finner ikke innlegget ditt eller bildet..
    Jeg må ha link til selve Mandagstema innlegget ditt for å gjøre det letter for dem som vil besøke deg og som gjerne vil kommentere. Kan du slette linken din på listen og legge det til på ny med adresse til rett innlegg? Hvis du ikke vet hvordan du gjør det, så gi en lyd, så skal jeg hjelpe deg:)
    Tusen takk!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...