Sider

onsdag 30. mars 2011

Oppskrift på monsterbukse

Først av alt vil eg seie velkommen til nye følgara og takk for alle fine kommentara, glede meg :-) Dessverre litt dårlig blogging på meg for tida, har vore ei hektisk veke, men satse på at det komme seg litt i dagane framover. Tenkte iallefall at eg skulle legge ut oppskrifta på monsterbuksa.

Pinner: 4
(Eg brukte litt tjukkare pinna enn anbefalt på garnet)

Garn: Senjagarn 80 % superwash ull/ 20 % nylon.
Eg brukte 2 nøster mørkblåd, 2 nøster lysblå, 1 nøste kvitt og 1 nøste rødt.

Str: I følge mål av buksa er den str 92
noko som er ca 1 til 1 1/2 år, men buksa er større enn det. Prøvde den på Theo (11 mnd) og den var ganske så stor. Så eg vil seie den er meir ein str 2 til 2 1/2 år.

Strikkeinformasjon:
r - rett
vr -  vrang
omg - omgang
m - maske

Legg opp 136 masker med mørkeblå, strikk 2 r og 2 vr til strikket måler 8 cm.
Bytt til lyseblå og strikk kun r masker til strikket måler 20 cm
Del strikket i to, en bakdel og en framdel. Du skal no strikke munnen (rødfarge). Munnen strikker du ved å strikke fram og tilbake på bakdelen av buksa. (dette gjer at buksa blir høgare bak)

Munnen :

1 omg : strikk med rød 68 m snu
2 omg: strikk med rød 68 m snu
3 omg: strikk til det er 5 m igjen snu
4 omg: strikk til det er 5 m igjen snu
gjenta dette (å strikke 5 m mindre på slutten) 3 ganger på kvar side.

Strikk så over alle maskene med lysblå, strikk 2 cm før du begynner å auke.
Auk for skritt slik: 2 m midt forann og midt bak med 2 masker mellom. Gjer dette 4 ganga.

Del arb i to, bytt til strømepinner og strikk beina seperat vidare.
Strikk 9 omg før du begynner å felle føste gang. Fra no av skal du felle 2 m på innsida av beinet kvar 6 omg i alt 8 ganga.
(Eg har valgt å strikke beina stripete, med 8 omg i kvar stripe)
Når beinet måler 30 cm (eg har då strikke 5 mørkeblå striper og 5 lyseblå) begynner du å strikke brotet nede på foten. Strikk 2 r og 2 vr til brotet måler 9 cm. Fell av.

Auger og tenner syr du på med maskesting heilt til slutt.

Lykke til. Håper eg har klart å skrive oppskrifta forståelig. Har litt liten erfaring med å skrive opp mønster så gi beskjed om det er nokon som er uklart. Ta også gjerne kontakt viss du lurer på noko.


1 kommentar:

  1. Str 92 passar nok greit til ein toåring (alt etter merke så er 92 str 1,5-2 år eller 2-3 år vanligvis ca 2 år).

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...