Sider

fredag 22. april 2011

Påsketur :-)

Blir ikkje så mykje tid til å vere kreativ når det er påske, familiekos komme først, men litt tid på kvelden når prinsen har lagt seg blir det. Då hente eg fram strikketøyet og kose meg. I går teikna eg mønster til en vest til Theo, glede meg til å begynne å strikke på det i kveld.

I dag har vi vore på ein fantastisk skitur rundt Gjøsetstølen, sola skinte og humøret var på topp. Betre kan det berre ikkje bli. Tenkte eg ville dele litt bilder fra turen.

I dag hadde vi lånt pulk som Theo kunne sitte i, veldig mykje betre enn å ha han på skuldrene, men jammen meg var det ganske tungt.


Gjøsetstølen :-)



Familiekos i sola :-) Godt med ein pust i bakken og noko godt fra sekken ;-)



Theo koste seg i pulken :-) Var koslig å vere "hest" også, men innrømme så gjerne at det var vanvittig tungt. Jaja, så kan eg nyte den gode påskematen og snopet med goooood samvittighet.


Storehesten og lisjehesten, finaste fjella eg veit :-)


Håpe alle har ei like fin påske som meg :-)

2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt en fin dag, det har vi her ute også. tante Britt og jeg har tibrakt dagen på altanen i sola, Ivar har vasket og pusset bil, så den skinner i kapp med sola, både innvendig og utvendig. Så det kan bli mange slike dager. Ha fortsatt en fin Påske videre.
    Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på vinter kjolen min:)) Flotte påske bilder du viser:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...