Sider

onsdag 4. mai 2011

Monsterbukse

I går vart eg ferdig med monsterbukse 2 :-) Eller dvs, ferdig med strikkinga, har igjen å feste tråa og sy maskesting på auger og tenner. Har ikkje sydd maskesting før så er litt spent på det. Er mykje meir fornøgd med denne buksa enn den andre, og garnkvaliteten har nok mykje av æra for det. Denne gangen brukte eg Drops Merino extra fine 100% ull. Kjempe godt garn å strikke med og lette å få eit jamt resultat. Trur og at denne buksa har litt meir riktig størrelse, dvs 2 år. Tenkte å prøve den på prinsen min seinare. Han sto opp med feil fot i dag, så han måtte ha seg ein liten kvil før vi kan prøve bukse.  



Måtte også berre legge med eit bilde av dei nydelige rosene som eg fikk i forgårs :-)

 

Ha ein fin dag.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Vart fin buksa, heldig du som har fått ein så fin bukett.

    SvarSlett
  2. Jeg har også nettopp strikket monsterbukse, og sliter fælt med å få maskestingene pene... Vanskeliiig!

    SvarSlett
  3. Så fine roser du har fått. Alltid koselig å få blomster. Og monsterbuksa blir fin den, det er ikke så vanskelig å sy maskesting, bare ikke sy for stramt. Lykke til. Klem farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...