Sider

lørdag 21. mai 2011

sniktitt

Litt hektisk her om dagane så blir lite tid til handarbeid og blogging, men komme sterkare tilbake i juni :-) Glede meg. Har en del bloggstoff som ventar, men ikkje her heilt ferdig, samt eit par oppskrifter eg tenkte å legge ut. Den som ventar på nokon godt...bla,bla,bla.. er ikkje det det dei seier?? Hihi eg velge no å tru det iallefall ;-) MEN... eg har eit par nyskjerrige slektningar som så gjerne vil sjå litt bilder fra inne i huset, så det tenkte eg å legge ut. Må berre pressisere at vi er langt i fra ferdige med å pakke ut, men har komme eit lite stykke på veien. Iallefall, her er ein liten titt:


Over ser ein før bildet, og under et mykje kosligare bilde av et litt ryddigare kjøkken.


Har ikkje fått på plass nett alt enda, men er ikkje langt i fra på kjøkkenet. På bildet under kan de også sjå alle kassane eg har pakka ut på kjøkkenet. Herlig å sjå kasse for kasse bli tom :-)



To bilder av staua også.


Det var dagens lille sniktitt, skal komme med litt finare og bedre bilde seinare, men no må eg tilbake til disse (sjå bildet under)


Er halvanna veke til eksamen så best å vere litt flink studinne også :-)
Ha ein fin helg.

2 kommentarer:

  1. Godt du stagga litt av nyskjerrigheita, ser veldig fint ut.

    SvarSlett
  2. Dette blir nok bra, når du nå får fra deg eksamen, blir det bedre tid å få på plass, og pynte som du har lyst. Ha en fin helg. Klem til dere. farmor.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...