Sider

søndag 3. juli 2011

Hvor er alle tinga som jeg hadde i går ???? .

Alle har vel hørt sangen "Hvor er boksa mi....osv..." Tenke på den sangen kvar gang eg skal ha tak i strikkepinnar eller heklenåler, for alltid mangle eg akkurat den størrelsen eg trenger.
Har funne heklenåler i dei fleste størrelsane, enkelte str har eg til og med to nåler, men str 3,5 er ikkje å oppdrive. Eg som gleda meg sånn til å starte på neste prosjekt. Under ser de tråden som eg skal bruke, silke mjukt garn fra drops :-)

Nøstene skal brukast til å hekle eit sjal, som skal vere med på pinnekroken sin siste utfordring. Jaja, får bruke kvelden på å gjere ferdig nokon ufoer, kanskje det var meininga at eg ikkje skulle finne nåla eg trengde?? Så får eg kjøpe rette størrelsen i måra. Trykk på logoen/bildet under om du vil vere med eller sjå bidrag på pinnekoken.



Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Av og til er det greit å bli tvunget til å gjøre noe annet enn det man hadde tenkt! Lykke til i heklenåljakten ;)

    SvarSlett
  2. Ser ut til å vere eit mjukt og flott garn til å hekle sjal av.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...