Sider

onsdag 2. november 2011

Høstkos i heimen :-)

Høsten har for alvor komme til Haugesund. Vinden ule rundt hushørna, og regnet piske på vindauga. Litt kjedelig, men jammen meg litt koselig og. Syns det er så herlig å sitte inne i varmen, strikketøy i hendene og masse stearinlys tent. Det er høstkos det, og då kan vinden og regnet berre styre på for min del :-)

Den fine hekladuken har eg fått av min mamma, så fornøgd med den heldige meg skal få ein til. Koppen fant eg på indiska, den var berre super herlig og perfekt som blomsterpotte :-)

 

Til og med litt høstlyng har funne veien inn. Prøvde å plante ut litt høstlyng ved inngangsdøre, syns det er så koslig, men det blåse så kraftig her at alle frøa blåste vekk. Så no er det kun stilkane igjen, så då får vi heller pynte inne.



Ha ein fin og koslig høstkveld :-)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...