Sider

lørdag 28. januar 2012

Strikkagenser


For ei tid tilbake oppdaga eg denne nydelige gensaren fra Viking design. Bestilte garn fra butikken Volda Mode og no er gensaren ferdig. Dvs min versjon av gensaren. For gensaren var kun i str 6/8 eller 10/12 år, eg ville ha den i 3/4. Derfor bestemte eg meg for å minske ned gensaren til rett størrelse. Det gikk overraskande greit, sjølv om eg ikkje har prøvd det før.


Så kom eg til mønsteret, og som de ser vart ikkje de heilt som orginalen. Føst var det planen, eg klarte då (ved hjelp av min mann) og rekne ned mønsteret slik at det passa størrelsen eg ville ha. Så fornøgd begynte eg å strikke, men då viste det seg at det vart dei lange tråane på baksida. Lange baktrådar og små ungar = trøbbel.
Kunne såklart ha tatt tråden med meg, slik det sto i oppskrifta, men syns ikkje det vart fint.
Så fann ut at eg måtte lage min egen versjon av mønstet. Plukka og satt sammen diverse mønster frå same oppskriftsbok, pluss eg teikna noko sjølv. Resultatet ser det over og under. Er egentlig veldig fornøgd.


Må seie eg bekymra meg litt for å skulle strikke, den berømte raglandsfellinga, hørt at det er skummelt. Der tok eg feil, var kjempe enkelt og greit. Det skal eg definnitivt gjere meir.
Når eg strikka denne gensaren var det mykje eg gjorde for første gang:
Minske ned mønster.
Tilpasse mønster slik at det skulle passe.
Raglandsfelling
Er også første gang eg har strikka ein barnegenser.

Så når alle nye ting er 4, melder eg meg på Pinnekroken sin konkurranse, prøv noko nytt.

Måtte prøve gensaren på prinsen, og den var akkurat passe for stor, så satse på at den holde til neste høst :-)







Ha ein fin kveld :-)



Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Så fin den vart! Denne deler eg på fb-sida til Volda Mode :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin gensar =) og hærlige bilder av Theo =)

    SvarSlett
  3. Den vart kjempefin, den kan du vere fornøgd med.

    SvarSlett
  4. Riktig fin genser, du er flink, også en så blid og fin modell da. Du kan være stolt av begge to. Hørte pappa sa Theo hadde vondt i ørene igjen, håper det går fort over, trasig at han skal være så plaget. ha en fin helg allt tre. Klem farmor.

    SvarSlett
  5. et flott stykke arbeid! Det er lite som er så praktisk som raglan - også så enkelt! :)

    SvarSlett
  6. Her har du gjort et godt stykke arbeid! Lykke til med utfordringen! Synes gutten din kledde genseren godt, og han ser så fornøyd ut på bildene. Koselig. Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Tøft gjort å prøve seg på endring av størrelse :-)) Velkommen med i utfordringen vår og lykke til!

    Hilsen Signe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  8. Vanvittig fin genser.
    Så flink du er til å strikke.
    Gøy å prøve noe for første gang og få det til:)
    Herlig gutt du har.
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  9. Vanvittig fin genser.
    Så flink du er til å strikke.
    Gøy å prøve noe for første gang og få det til:)
    Herlig gutt du har.
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...