Sider

mandag 23. januar 2012

Pom-pon

Sist torsdag var eg på strikkekafe i den nye strikke/sy butikken i Haugesund, .
Utruleg kosleg, dit skal eg igjen :-)
Riktig nok er det jo litt farlig å sitte å strikke og kose seg, midt i eit mekka av nydelige nøster og anna kjekt.
Eg kom iallefall over disse Pom-pon makarane, fra Viking. Eg lagar gjerne huer, men duskar blir det sjelden. Fram til no, for dette var genialt. Kjapt, enkelt og veldig fint resultat.
(Berre så det er sagt, eg er ikkje sponsa, syns berre dette var så genialt at eg måtte dele det. )



Settet til 80 kr, inneholder 4 ulike rundingar til å lage duskar med.
Dele dei i to, surre rundt tråd.

Sette dei saman til ein ring.




Klippe opp.



Å på 1 2 3 har du fine duskar, som kun trenge litt enkel stussing før dei er klare til bruk. Dei få gangane eg har brukt papp, har eg aldri klart å få duskane så tjukke og jamne.





Eg er rett og slett super fornøgd.
Kan anbefalast på det varmaste.



Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Så utrolig smart!!!
    Det blir jo nesten gøy å lage dusker igjen :)

    Ha en flott uke,
    klem

    SvarSlett
  2. Flotte!!
    Jeg kom over noe på Europris som jeg ikke helt skjønte hva var for noe, men når jeg tittet litt på dem så fant jeg ut at de for å lage dusker med! Ikke så "avanserte" og flotte som dine da!
    Rett og slett plastikk ringer, med litt bøy på, 2 og 2 like og i 3 forskjellige str. og fungerer på samme måte som "pappskivene" jeg klippet ut før. Men nå har jeg dem i plastikk og kan bruke de om og om igjen :D
    God pom-pon natt!

    SvarSlett
  3. Disse var geniale, jeg har også de som Ann Elisabeth skriver om, har hatt de i mange år, ikke brukt de enda, hadde faktisk glemt att jeg hadde de. Men de ser mer tunvindt tu i bruk enn dine. Tror nok jeg må skaffe meg ett slikt sett en gang. Håper dere har det bra og er friske alle sammen. Nattaklem farmor.

    SvarSlett
  4. Jeg har en gammel versjon av disse - de er geniale! :)

    SvarSlett
  5. Det var ein smart liten dings, trur eg må ha meg ein slik.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...