Sider

lørdag 10. mars 2012

Lørdagsøyeblikk

En liten prins med stooor interesse for duppedingser, (det har han ikkje fra sin mamma, for å seie det fint) har gjort at mammen i huset en dag så seg nødt til å legge fotokameraet på ein lur plass. Viss du ser på bildene og ikkje minst kvaliteten, så kan en være litt i tvil om kor lur den plassen er :-/

Flott at prinsen ikkje får tak i det, men eg skulle gjerne hatt det.
Krysse fingrane for at det dukke opp igjen snart.


Iallefall litt bilder av ein liten leseprins, djupt konsentrert :-)




Viss du lurte på om prinsen måtte ta til takke med ei avis i mangel av bøker, kan blidet avkrefte det. Han har ein haug, og elske å hive dei ut av bokhylla, spesielt viss mammen akkurat har rydda dei på plass.


Ein haug eller ikkje, to nye bøker vart det på mammutsalgets siste dag :-)

Å litt til mammen også då, leselysten har han nok arva fra meg :-)



Ha ei fin helg :-)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Uten tvil at avisa hadde si interesse, håper du finn at fotoapparatet frå den lure plassen.

    SvarSlett
  2. Så smart å legge det på en "lur" plass, også "glemme" den lure plassen. Og lese avisa er jo ikke dumt, greit å holde seg oppdatert på det som sjer rundt i verden. Og slik ser det ut her også, når Mathias er på besøk. Ha en fin helg, klem farmor. :-))

    SvarSlett
  3. For en herlig liten gutt! Kjekt med både aviser og bøker. Den lille larven aldri mett var en favoritt hos mine gutter da de var små. Håper kameraet dukker opp, for denne gullgutten er vel verdt å ta mange bilder av. Kos deg!

    SvarSlett
  4. tusen takk for fine kommentarer hos meg. det er så koselig, for da blir jeg kjent med nye flotte blogger som kan inspirere meg :) gleder meg til å bli kjent med symaskinen sammen med deg :)

    klemz

    ps. håper kamera dukker opp snart

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...