Sider

onsdag 14. mars 2012

Nøstebarn voksejakke

Eg har strikka ei veksejakke. Lage ei tidligare til prinsen min, sjå her, og enda opp med ein god del rester. Av dei laga eg ei ny jakke i str 0 -1 år. Tenkte den skulle gå til ei veninne som har fått ein liten prins. Håpe den felle i smak. Eg er iallefall veldig fornøgd med den til prinsen min.
Har brukt totrådsgarn fra nøstebarn.


Sist eg strikka jakka, så hadde eg lyseblått som hovedfarge og mørkeblå striper. Eg satt derfor igjen med bittelitt lyseblått og veldig masse mørkeblått. Derfor vart den uten striper, men syns det friska opp med den lyseblå kanten rundt. Den har eg hekla på.
 Øverst er det ein bamseknapp kjøpt hos stoff og stil.


Sidan dette var eit restegarnprosjekt så melder eg meg på Pinnekroken sin konkurranse, den store garnslankingen.

Ha ein fin kveld.

6 kommentarer:

  1. Vart ei fin jakke, pynta veldig med kanten rundt.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin!
    Nydelig farge, passet veldig bra med kanten rundt :)

    SvarSlett
  3. Jakka så deilig ut. Varmer nok små prinser godt!

    SvarSlett
  4. Denne jakken kommer nok til å falle i smak :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  5. Nydelig jakke! Har boken til Nøstebarn og har veldig lyst å strikke denne. Mangler bare noen å gi den til =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...