Sider

fredag 13. april 2012

Ein 2 åring i hus :-)

Tenk at prinsen i huset har blitt 2 år :-) Det har blitt feira til gangs, først i barnehagen, så familieselskap heime.
Energi nivået var 100 % heile veien, og prinsen eit stort smil.



Stolt prins fikk krune i barnehagen :-)



Mange kjekke pakkar fikk han og.




Temaet var jungel, for prinsen er veldig opptatt av tiger for øyebikket.



Kva passar vel betre då enn ei tigerkake :-)
Vart kjempe fornøgd med resultatet, takka vere god veiledning av min flinke kondittorsøster. Likavel vart en haug med små og litt større feil gjort, men smaken vart god og utseende bra nok for en 2 åring. Så då var mammaen kjempe fornøgd med seg sjølv. Spesielt med tanke på at eg var våken nattevakt i natt, å gikk heime og bakte kaka før eg la meg å sov. (Mulig det er årsaken til alle feila)





I tillegg laga eg pavlovakake for første gang, den vart rett og slett kjempe god og ikkje en smule vart igjen :-)


Ha ein fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Du har vært kjempeflink, både med kake og pynting. ha en fin kveld videre. klem Farmor

    SvarSlett
  2. Jammen har tida gått fort og Theo blitt ein stor flott gut. Ser at du har jobba iherdig, var fine og spennande kaker.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...