Sider

søndag 26. august 2012

Veninnekveld og bleiekaker

Endelig kan eg få vist fram litt bilder fra en koslig veninnekveld der vi hadde bleiekakeverksted :-) Virkelig energigivande å sitte fleire sammen og lage noko kreativt, syns iallefall eg.
 
(Bildene burde såklart blitt tatt i dagslys, men det er no engang sånn at det ikkje alltid er mulig.)
 
Først litt bilder av den flotte bleiekaka som min klubbveninne Hanne laga.
Siden kaka skulle gis vekk til ei jente, valgte ho lillatoner. Nydelig, rett og slett.
 


Den fantastiske babyleiken "Sophie the giraffe", fikk lov å være pynt på kaka.
Heldige mottaker seier eg :-)
 

 
Til slutt vart kaka pakka inn i celofan, prikken over i`en :-)


Måtte lage ei kake eg og, sjølv om eg ikkje hadde nokon å gi til akkurat no. Derfor så laga eg ei i turkis, tenker at det er en kjønnsnøytral farge. Den er heller ikkje 100% ferdig pynta, det vil eg vente med til eg veit kven som får den.

 
Likte fargen veldig godt, så må nok på søstrene grene og få tak i meir band :-)
Dei har kjempe fine band til en ufattelig billig penge.


 
Hanne hadde også med seg nokon utrulig søte rangler, kjøpt på Panduro. Heldige meg fikk en til å pynte kaka mi med :-)


Ellers har eg pynta kaka med litt blomster og perler, samt to tuttar :-)
 

 
En kreativ, bleiekakeverksted veninnekveld kan virkelig anbefalast.
Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Guuu, så koselig vi hadde det, og så glad som mottakeren ble :) gleder meg til neste gang!

    SvarSlett
  2. Nydelege bleiekaker må eg sei.

    SvarSlett
  3. Så fine de var!!
    Koselig med slike. :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...