Sider

onsdag 19. september 2012

Strikka prinsessekjole

Denne kjolen har vært klar ei stund, men siden det var ei gave har eg ikkje kunne legge den ut før no.
Ei av barselveninnene mine fikk ei lite prinsesse i sommer og då måtte eg hive meg over strikkepinnane. Det blir jo lite kjolestrikking her i huset, så då var det kjekt å endelig få lov å strikke en søt kjole i favorittfargane mine, gammelrosa og brun.
 
 
 
Mønsteret til kjolen er henta fra dropsdesign.no, men har gjort litt forandringa. Hjertemønsteret har eg tegna sjølv og i stede for opning framme på kjolen, laga eg en opning på skuldra.

 
Sjølve skjørtet på kjolen er glattstrikk, mens bringestykket er perlestrikk.


 
To bamseknappar fra Stoff og Stil.

 


 
Det virka som gaven falt i smak, og godt er det, for det er dårlig med bytterett på heimestrikka ;-)
 
Ha ein fin kveld.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin prinsessekjole! Tror nok ikke mammaen vil bytte denne uansett. Stilig med de fine knappene, og fargene på kjolen falt helt i smak hos meg også.

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjempesøt kjole med søte knappar på.

    SvarSlett
  3. Så skjønn!
    Morsomt å strikke litt jentestrikk innimellom tenker jeg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...