Sider

søndag 12. mai 2013

30 uker og fantastiske veninner

Til tross for fortsatt kvalme og bekkenløsning så må eg seie at tida fyke framover, og vi har allerede passert uke 30. Prinsen venter spent på babyen, og har begynt å gi kos og søte små kyss til den voksande babymagen :-) Håper det fortsetter når prinsessa kommer ut og :-)
 
 
 
Sist onsdag så hadde eg hatt en heller dårlig dag, hormonane raste og det virka som alt som kunne gå galt gikk galt, heldigvis så viste eg at det var klubb med nokon super koslig damer seinare på kvelden og gleda meg stort til det. Det eg ikkje viste var at dei hadde organisert ein heilt fantastisk babyshower kveld, med god mat, kaker, leiker og fantastiske gaver :-)
Trur aldri i mitt liv at eg har blitt så lurt nokon gang, og eg hadde en heilt fantastisk kveld. Smiler enda berre eg tenker på det, tenk å ha så kjekke veninner :-)
 
 
Må  vise litt av dei fine gavene, blant anna hadde ei laga denne nydelige bleiekaka :-) Den har no fått hedersplass i stua og komme til å ende opp som dåpspynt i tillegg :-)

 

 
Ei hadde sydd en nydelig forklekjole til prinsessa, heilt etter min smak både når det gjelder farger og mønster. Gleder meg til å bruke den.



 
Søte søte knappane.

 
I tillegg så fikk eg denne nydelig sydde sansekluten :-)
Et must for søte, små, nyskjerrige prinsesser :-)

 
For ikkje snakk om masse anna fine prinsesseting og nokon veldig gode og praktiske gaver som alle småbarnsforeldre trenger til dei søte små :-)
 
Så no er det berre å vente på prinsessa og glede seg til å pynte ho opp :-)

4 kommentarer:

  1. Så koselig å ha så greie veninner. Jeg må bare få ønske deg lykke til framover. Du ser flott ut.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Lykke til! Du går spennende tider i møte.....

    Ha en strålende dag i dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Ikke bare prinsen som venter spent, oldemor også. Så koselig med overraskelser av det gode slaget. Lykke til. Klem :-)

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har fått, tenke det blir stor stas å få ei lillesøster.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...