Sider

onsdag 27. november 2013

Mammasysler og små pauser i kvardagen

Med en aktiv treåring og ei lita prinsesse på 4 mnd så blir egentida litt begrensa, det skal ikkje stikkast under en stol, men nokon små lommer innimellom passer eg på at eg får. Det trur eg er super viktig, for sjølv om eg storkoser meg som tobarnsmamma så er det likevel veldig viktig å ha litt tid for seg sjølv og sine interesser innimellom. I dei små lommene har eg blant anna strikka på dei såkalla "djevelhuene". (For et trist navn, på så fine huer.)
Huene er meget enkle å strikke og har ein super passform.
Så enkle og raske å strikke at det har blitt produsert heile 4 stykker.
 
 
Dei blå er alle strikka med baby merinoull fra Gjesdal, mens den bakerste i grå og okergul er i inka 100% superfine alpakka fra Rauma.
 
Prinsessa var den perfekte modell, smilte og koste seg :-)
 
 
Denne grå og okergule hua skal ho ha, og planen er å strikke ei jakke til om eg får tid.

 

 

 


 
 
To lyseblå, ei i str 6 mnd og ei i str 0 til 3 mnd (den mangler band foreløbig).


 
Ei mørkeblå i str 6 til 9 mnd.

 
Ha ein fin kveld :-)
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Nydelige Tilde og flotte luer! Men, jeg trodde at "små pauser i kvardagen" betydde noe annet enn at da skulle du strikke.... :)

    SvarSlett
  2. Så fine huer og flotte Tilde.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...