Sider

fredag 4. juli 2014

En liten juniper


Juniper :-)
For dei som lurer, juniper er navnet på kluten, etter oppskrift av Bittamis :-) 
Har en først begynt på dei oppskriftene så blir en hekta enten en vil eller ei.
Syns fortsatt at det er litt smågalskap å strikke på kjøkkenkluter, men jammen er det ikkje litt kjekt og ;-) Om eg får lov å seie det sjølv, så syns eg dei blir litt fine også. Skal ikkje sjå vekk fra at dei endar opp som ei gave i framtida :-) 


Denne gangen brukte eg garnet Petunia, kjøpt hos Sy med oss i Haugesund, og er meget fornøgd. Kommer til å bruke dette garnet på framtidige klutar. Fantastisk kvalitet som passa perfekt til en kjøkkenklut. 


Brukte pinnar nr 3,5 og ganske nøyaktig ett nøste. 
På bildet under kan du sjå kva som var igjen av nøstet ;-) 


Skulle du falle for fristelsen og har lyst å strikke klutar så finner en oppskriftene gratis på facebook og sida Bittamis Design for strikkelystne. 


Ha en fin sommer :-)

2 kommentarer:

  1. Var heilt nydeleg både i mønster og farge.

    SvarSlett
  2. Kjempefin klut! Dette er absolutt en fin presang å få. Det er flere og flere som får øynene opp for de fine og anvendelige klutene. Jeg er ikke med på noen along nå, men har daglig glede av "kopptuene" mine.

    Riktig god lørdagskveld ønskes av Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...