Sider

mandag 8. desember 2014

Hekla panneband og hue


Eit hekla panneband til ei lita prinsessa i 100% alpakka. 


Prinsessa måtte nok en gang stille som modell ;-) Pannebandet vart veldig mjukt, varmt og ikkje minst søtt til ei lita jente. Om dette ikkje blir solgt på julemessa til helga, skal eg beholde det til prinsessa mi. 


Ellers har eg og hekla ei hue i 100 % ull. Fargane er litt finare i virkligheten, men kom på dagen før eg skulle på julebord og ha med pakke til pakkelek, at eg ville hekle ei hue. Vart ferdig akkurat i tide, men dagslyset var borte vekk før eg fikk tatt bildet og måtte bruke blits. Vinteren er virkelig ei vanskelig tid å ta bilder på. 


I tillegg til hua brente eg litt mandler som eg putta i en liten snømannpose. Gaven falt i smak hos mottakeren og då er eg fornøgd.


Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott pannebånd og passa perfekt til Tilde, er så fin atte. Fin hue og.

    SvarSlett
  2. Selger du dette, må du nok hekle ett til! Lerkkert! Så artig med pakkeleik! Fin lue, og litt gosis er alltid kjekt å få.

    God torsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...